DE CÎTE ORI

De cîte ori eu te-am rugat
Iubirea mea să n-o refuzi,
Să nu-mi respingi privirea mea
Şi sufletul şi fericirea.

Să nu mă-mai eviţi nicicînd
Căci nu voi rezista gîndind
Că sufletul e de iubire plin,
Iar inima e în declin.

Te rog neîncetat să-mi dai
Să-mi dai o şansă dacă vrai
Să incercăm să fim alături
Să nu apară certuri.

Te rog o şansă numai una!
Iar martor îmi va fi, ea, Luna
Ea ne va împleti cununa
Şi dintre noi va disparea minciuna

Te rog nu stiu dacă sunt drept ,
Dar am o flacă în piept
Poate sunt egoist, din pripa celui sentiment
Care mă face dependent .

Mă face să depind de a ta faptură ,
De-a ta privire dură ,
De-a ta suflare pură ;
Care-mi va raminea-n faptură

Nu pot să-ţi cer eu forte multe
Nu pot să tind la a ta iubire
Fară a ta permisiune şi privire
Nu pot să tind la fericire

Sunt trist şi-ngîndurat,
Nu ştiu ce sa-ntimplat
De unde te-i luat
Fiinţă ce mai fermecat ?

Tu-mi dai putere să resist
Să-nfrunt orice obstacol
Şi chiar m-ajuţi şi ca să-nvaţ
Tu esti adevărat miracol.
Share on Google Plus

About Ion Calalb

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu