TAINA NEMURII

O frunză veştedă nu-ţi dă cuvînt că-i toamnă
Şi-o lacrimă din ochii ei nimic nu-nseamnă
Dar dragostea din mintea ei
Păstreaza tainic ochii mei

Şi-o lacrimă într-a iubirii
Ascunde taina nemuririi,
O taină a sufletului meu
In mintea ei va dăinui mereu.

Va dăinui ca o lumină
In inima-i senină,
In sufletu-i plăpind,
Sub formă de cuvînt.

In viaţa mea va fi mereu
Comoară a visului meu,
Scumpă-mi a mea mumă,
Firavă cunună

Imi va fi ca o icoană
Ce o voi pastra la piept,
Imi va fi şi ca o mumă
Ce-mi arată drumul drept .

Cu aceasta eu va spun :
După ea eu sunt nebun ,
Cînd la chipul ei privesc,
Vreau să strig că o iubesc!
Share on Google Plus

About Ion Calalb

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu