CE PROST AM FOST

Ce prost am fost, că nu i-am spus
Să mai ramină înca ,
Ce prost am fost , că nu simţeam
Că mă mai doare incă,
Ce prost am fost , că na-m stiut
Că mă aşteaptă încă ,
Ce prost am fost , că o iubesc
Eu nu-i mai spusem incă .

Ce rost mai are să-i mai spun , ce rost
Icoană Sfîntă!
Departe-i ea , departe-s eu,
Doar inima ne cîntă
Ce rost mai are să-i mai spun
Nu merită rostită
Ce rost mai are să-i mai spun , ce rost
Cînd legătura-i frintă .

O altă sortă pentru noi , demult ea e zidită,
O altă viată pentru noi , de mult e pregatită
O altă piesă pentru noi, o piesă diferită,
O dragoste nu pentru noi , o dragoste rănită.

Mă mistuie durerea şi patima de dor
Gindindumă la dînsa se naşte un fior,
Mă mistuie amintirea şi frica şi mîhnirea
Mă mistuie iubirea,eu caut izbăvirea.

Indură-te ,O!Doamne,nu vreau eu ferecat!
Indură-te,O!Sfinte, nu vreau intemniţat!
Te rog,O!Prea Marite,să fiu doar izolat!
De dragoste, de saortă, în veci abandonat!

Nu vreau să simt din nou durerea
Ce-a plăsmuit în ea scîntia,
Doresc să-i mai zăresc privirea
Ce me-a adus cîndva iubirea .

Nu înteleg, de ce tu mai chemat
Şi sufletul mi la-i furat,
Păcat,păcat şi iar păcat
De viaţa mea mam săturat.

Îmi plînge inima şi sufletul sărac
Tot ce-am avut mai scump tu mi-ai furat,
Credinţa mea mi-ai spulberat
Nimic din ea nai mai lăsat.

De ce mă chinui dragoste nebună ?
De ce mă chinui scumpa mea minune?
Doar ştii ca nimenea în lume
Nu va muri, doar o persoană anume!

Eu înţeleg, suntem departe
Doar depărtarea ne desparte,
Eu inţeleg o soart-aparte
Iubirea noastră ne-o împarte.

Eu înţeleg, încearca s-o păstrezi
Prin ea fiinţa o să-mi vezi
Eu înteleg nu vreau dovezi,
Sunt resemnat,dar tu nu crezi!

Iubirea ta i-o pasăre măiastră
Zburînd ea totuş cade-n plasă
Pacăt de dînsa cea aleasă,
Mireasa inimii sfioasă.

Păcat de totul ce a fost
De întilnirea fără cost,
Păcat de ceea ce n-a fost
De despărţirea fără rost.
Share on Google Plus

About Ion Calalb

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu